Ο σχεδιασμός της σωστής, λειτουργικής ιστοσελίδας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Γι’ αυτό ο επιχειρηματίας είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει ένα πλάνο εργασίας, όμοιο με αυτό που θα ακολουθούσε στήνοντας ένα φυσικό κατάστημα, μια υπαρκτή εταιρεία.
Εκτός από το αρχιτεκτονικό σχέδιο (Mockup) που θα εκπονήσει η κατασκευαστική εταιρία και θα συμφωνήσει με τη σειρά του ο επιχειρηματίας, εκτός ακόμα και από την επίσης επακριβώς συμφωνημένη και προσεκτικά μελετημένη δομή (ταξινόμηση περιεχομένου), έχουμε να κάνουμε με το design του website.
To design της ιστοσελίδας μας είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες ώστε να κερδίσουμε τον επισκέπτη μας, να του δημιουργήσουμε την διάθεση να μπει , να παραμείνει και να επανέλθει σύντομα.
Πότε το design της ιστοσελίδας μας κερδίζει τον επισκέπτη;
- Όταν είναι καθαρό και minimal
- Όταν τα χρώματα δεν δημιουργούν χτυπητές αντιθέσεις ( όχι σε γαλάζιο – κόκκινο πχ)
- Όταν οι γραμματοσειρές είναι ταιριαστές και ευκρινείς. (όχι σε e-shop καλλιτεχνικές γραμματοσειρές πχ)
- Όταν αποφεύγουμε τα πολλά εφέ και μηχανισμούς που κινούνται. (όχι σε flash και slider ταυτόχρονα στην ίδια σελίδα)
Αλλά θα σκεφτεί κάποιος. Μα το χαρακτηριστικό χρώμα της εταιρείας μου είναι σκούρο μπλε, η κίτρινο ή κόκκινο, ή μαύρο, κλπ. Εν ολίγοις ένα σκούρο χρώμα.
Γιατί λοιπόν να μην “βάψω” την ιστοσελίδα μου όποιο σκούρο χρώμα που μου αρέσει;
- Νόμος της φύσης = τα μάτια μας “κολλάνε” στα πιο χτυπητά χρώματα και δεν προσέχουν το περιεχόμενο (προϊόντα ή πληροφορίες)
- Νόμος της φύσης = τα μάτια μας δεν θα αντέξουν στα σκληρά χρώματα 35”, να παραμείνουν στην Αρχική σελίδα, πόσο μάλλον να μπουν και στις εντός.
- Νόμος της αγοράς = οι έντονα χρωματικές ιστοσελίδες είναι παρωχημένες και τελείως εκτός του σύγχρονου design.
- Νόμος της ψυχολογίας = η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιουργεί την ανάγκη της αισιοδοξίας η οποία καθρεπτίζεται στα website με λευκά πχ, background.
Πώς λοιπόν θα έχω ένα website που θα κερδίζει πάντα τον επισκέπτη; Δείτε ΕΔΩ ενδιαφέροντα case studies επιτυχημένων κατασκευαστικά και σχεδιαστικά ιστοσελίδων.