Ο προϋπολογισμός για την κατασκευή ενός επαγγελματικού website

Proipologismos

Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε αποκλειστικά στην κατασκευή ενός επαγγελματικού website κι ο προϋπολογισμός για την κατασκευή του είναι μία πολύ σοβαρή εργασία -μελέτη των υπευθύνων στελεχών της επιχείρησης.

Η κάθε επιχείρηση προχωρά στην κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας της με δύο τρόπους.

  • Μέσω ανάθεσης
  • Μέσω διαγωνισμού ανοικτού

Σε κάθε περίπτωση επιλέγονται οι κατάλληλοι συνεργάτες – κατασκευαστές ιστοσελίδων σύμφωνα με τα δεδομένα

  • Συστάσεις
  • Αξιοπρόσεκτη δουλειά
  • Χαμηλή τιμή

Τι ιδανικό είναι να συνδυάζονται και τα τρία δεδομένα.

Το φλέγον ζήτημα όμως είναι ο προϋπολογισμός. Το ποσόν που διατίθεται η εταιρεία να ξοδέψει για να αποκτήσει ένα τόσο χρησιμo επαγγελματικό εργαλείο όπως είναι το εταιρικό website.

Είτε μιλάμε για ιστοσελίδα εταιρικής παρουσίασης είτε για ηλεκτρονικό κατάστημα οι τιμές είναι ανάλογες της του τι ακριβώς ζητάμε. Υπάρχουν εταιρικές ιστοσελίδες με πλήθος υλικού και μηχανισμών πανάκριβου κόστους και αντίστοιχες με απλές εφαρμογές και ελάχιστο υλικό, με σχετικά μικρό κόστος.Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα e-shop.

Στην περίπτωση της απευθείας ανάθεσης, μετά από το συμφωνημένο ποσόν αμοιβής για την κατασκευή της ιστοσελίδας τα πράγματα είναι απλά. Στην περίπτωση του διαγωνισμού όμως θα πρέπει να προωθεί υπόψιν πως το πολύ ακριβώς δεν είναι πάντα το καλύτερο γιατί συχνά υπερεκτιμάται. Το δε πολύ φτηνό είναι επικίνδυνα ακατάλληλο.

Στην πραγματικότητα η αλήθεια κρίνεται πάντα κάπου στη μέση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο