Τα διευθυντικά στελέχη των Επιχειρήσεων παγκοσμίως, θέτουν ανά τακτά διαστήματα, μία Στρατηγική, ένα σχέδιο δράσης δηλαδή με σκοπό να βρουν τρόπους επιβίωσης και προόδου στον κλάδο που δραστηριοποιούνται. Αυτό το σχέδιο δράσης δεν θα μπορούσε φυσικά να μην περιλαμβάνει και την προβολή της Επιχείρησης στο διαδίκτυο.
Με δεδομένο την εξέλιξη της τεχνολογίας ο σύγχρονος επιχειρηματίας εφαρμόζει μέσω της ιστοσελίδας του ή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και μέσω των επί πληρωμή διαφημίσεων, συγκεκριμένες Στρατηγικές, όπως:
- Στρατηγικές ανάπτυξης
- Στρατηγικές σταθερότητας
- Στρατηγικές ανταγωνισμού
- Στρατηγικές διεθνοποίησης
Διαβάστε επίσης: Η διαμόρφωση του Επιχειρηματικού Πλεονεκτήματος
Με την σοβαρή της παρουσία στο διαδίκτυο, μία Επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη σε όγκο κύκλου εργασιών, μπορεί :
- Να εκφράσει εύκολα τη Στρατηγική της,
- να την εφαρμόσει εξίσου εύκολα,
- καθώς επίσης να παρακολουθήσει και να ελέγξει τη Στρατηγική της αυτή.
Και στην Ηλεκτρονική Επιχείρηση, όπως και σε κάθε άλλης μορφής ο επιχειρηματίας καλείται να λάβει υπόψη του, τους παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την Στρατηγική του που έχουν άμεση σχέση με τις συμπεριφορές κοινωνικές ή μη του κοινού στο οποίο απευθύνονται:
- Ποιο είναι το προφίλ των πελατών της εταιρείας;
- Ποιος είναι ο στόχος της εταιρείας;
- Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές της εταιρείας;
- Ποια είναι η εμπορική δυναμική της εταιρείας;
Τα θετικά αποτελέσματα των Στρατηγικών που εφαρμόζει στο internet (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις) μία Επιχείρηση, έρχονται μόνο μέσα από την μελέτη και την έρευνα των ειδικών επαγγελματιών του χώρου.
Διαβάστε επίσης: Η Επιχειρηματική Ευκαιρία στην Επιχειρηματικότητα