Καταρχάς ας υποθέσουμε πως έχετε ένα φυσικό κατάστημα. Ως έμπειρος επιχειρηματίας, γνώστης της αγοράς επιλέγετε να εφαρμόσετε τις τρεις παραμέτρους που ορίζει ο κλασσικός κώδικας του εμπορίου στην προσπάθεια να αυξήσετε στο έπακρο τις πωλήσεις σας, η αλλιώς να ….ξεπουλήσετε.
Πέρα από τις τεχνολογικές εξελίξεις που έρχονται με καταιγιστική ταχύτητα, πέρα ακόμα κι από τις κοινωνικές ανακατατάξεις και προσαρμογές στον τρόπο φθηνότερης προβολής των επιχειρήσεων, συμβαίνουν δυστυχώς και τα απρόοπτα. Όπως αυτό της εμφάνισης του Covid19.
Συζητώντας πολλές με κάποιον ενδιαφερόμενο για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop, για το πώς θα ήθελε να είναι ή τι να περιλαμβάνει συνειδητοποιούμε πως το εγχείρημα κινδυνεύει να αποτύχει.
Έφτιαξα μόνος μου website. Έχει κάποια προβληματάκια. Χρειάζομαι κάποιον να με βοηθήσει. Ή η εταιρεία που είχα με εγκατέλειψε ή δεν με υποστηρίζει. Τι να κάνω;
Το E-SHOP, όπως και ένα φυσικό κατάστημα χρειάζεται τον χώρο του για να λειτουργήσει, το προσωπικό του για να το δουλέψει και τον χρόνο του για να αποδώσει. Οι τρεις αυτοί βασικοί παράγοντες είναι απαραίτητοι για την επιτυχία.
Μας εμπιστευθήκατε και φτιάξαμε για σας ένα εργαλείο εργασίας, ένα μέσον επιτυχημένης προβολής της επιχείρησης σας.
Στην εποχή της πληθώρας και του καταιγισμού της πληροφορίας, η προβολή της επιχείρησης μας μοιάζει εύκολη υπόθεση. Το κόστος μοιάζει μικρότερο και τα εργαλεία πολλά και εύχρηστα και για τον πλέον ανίδεο χρηστή του διαδικτύου. Αυτή είναι και η λάθος εκτίμηση που μπορεί να αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Μισό κόστος = μισή δουλειά Πολλά εργαλεία […]
Κάθε ενέργειά μας, είτε εργασιακή είτε ένα απλό hobby, αποδίδει μόνο όταν γίνεται οργανωμένα και συστηματικά. Στην κοινωνία του διαδικτύου δε, ακόμη περισσότερο. Οι χρυσοί κανόνες είναι δύο: · Η ενημέρωση · Και η επανάληψη Η ενημέρωση της ιστοσελίδας ή των social media πρέπει να γίνεται με υλικό επιλεγμένο αυστηρά κατόπιν έρευνας των προτιμήσεων του κοινού στο […]
Στην εποχή της απόλυτης οπτικοποίησης, η εικόνα είναι το απαραίτητο στοιχείο, κάθε σύγχρονης ιστοσελίδας. Μια εικόνα στο κατάλληλο σημείο, πχ στην Αρχική σελίδα μας, υπό την μορφή slide μπορεί να προσδώσει: Απεικόνιση υπηρεσιών και προϊόντων Ταυτότητα του εταιρικού site Διαφημιστικά μηνύματα Συμβουλές, προτροπές στους νέους χρήστες Τεχνικά χρειαζόμαστε εικόνες επεξεργασμένες για τη χρήση στο web, […]
Οι επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα δεν γνωρίζουν όσα οι κατασκευαστές της για αυτήν. Δηλ δεν γνωρίζουν πως είναι ο δομημένη, δηλαδή δεν ξέρουν : Που θα βρουν το μέρος του περιεχομένου που τους αφορά Πως θα βρουν το περιεχόμενο αυτό Το κυριότερο μειονέκτημα μιας πλοήγησης είναι ο πολύς παραπάνω χρόνος ψαξίματος που ίσως τελικά δεν […]