Εκτός από την λειτουργικότητα που είναι απαραίτητη για ένα καλό website, είτε e-shop, ‘είτε όχι, έχουμε και την αισθητική της οποίας τα απαραίτητα στοιχεία πρέπει να αναφέρουμε.
Για να προκληθεί το ενδιαφέρον του επισκέπτη προσέχουμε ώστε να υπάρχει η ισορροπία:
- Χρωμάτων
- Σχημάτων
- Αντιθέσεων
- Γραφικών
- Και περιεχομένου
Ο σχεδιασμός του περιεχομένου συνδέεται άμεσα με τον όλο σχεδιασμό και το προφίλ της εν λόγω επιχείρησης, γι αυτό απαραίτητη είναι και η ισορροπία μεταξύ :
- Αισθητικής της σελίδας
- Αισθητικής του περιεχομένου
Ο επισκέπτης δεν πρέπει να αποπροσανατολίζεται από την φανταχτερή αισθητική αλλά ούτε και από τις πολλές επιλογές προβολής του περιεχομένου. Πρέπει με την απλή καθοδήγηση των μηχανισμών του website, με ελάχιστες επιλογές να βρίσκει αυτό που ζητά.
Ο πληροφορίες του περιεχομένου πρέπει να παρουσιάζονται με:
- Απλότητα
- Κατανοητές
- Ιεραρχημένες
- Στοιχειοθετημένες
- Λειτουργικές
Οι συμβολή και η καθοδήγηση ως προς την συλλογή του κατάλληλου περιεχομένου για την κατασκευή ενός τέτοιου έργου, αφορά την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων η οποία μετά από την κατάλληλη μελέτη θα αναλάβει αυτή την ευθύνη.